“Bizә qarşı haqsızlıq etdilәr”- - Elbrus MÓ™mmÓ™dov

biz-qarsi-haqsizliq-etdilr-
Oxunma sayı: 1142


“Qafqazinfo” xәbәr verir ki, “Xәzәr Lәnkәran” doğma azarkeşlәr önündә “Qәbәlә”ni qәbul edib vә 0:1 hesabı ilә uduzub.

Matçdan sonra meydan sahiblәrinin baş mәşqçisi Elbrus Mәmmәdov fikirlәrini bildirib: “Qәbәlә”ni tәbrik edirәm. Yaxşı komandaları var. Mәnim isә etirazım var. Bilmirәm mәni cәzalandıracaqlar ya yox, amma hakimlәr bu gün bizә qarşı çox haqsızlıq etdi. Biz hәr zaman oyunlara baxırıq. İlk dәqiqәlәrdәn mәrkәz müdafiәçilәrinә sarı vәrәqә vermәzlәr. Bizim komandada gәnclәr oynayır. Onları belә qәrarlarla “sındırmaq” olmaz. Gәnclәrә qarşı haqsızlıq düzgün deyil axı. Sanki bu gün biz qonaq komanda idik, “Qәbәlә”" ev sahibi. Belә olmaz”.