“İbrahimoviçә 5 manata bilet sata bilәrik” - - PFL prezidenti

ibrahimovic-5-manata-bilet-sata-bilrik-
Oxunma sayı: 1376


“Qafqazinfo” xәbәr verir ki, o, hәm veteranların oyunu, hәm dә sabah baş tutacaq Azәrbaycan kubokunun finalı ilә bağlı fikirlәrini bildirib:

“Öncә veteranlara tәşәkkür edirәm. 1996-cı ilin finalında iştirak edәn futbolçular oynadılar. Yalnız bir nәfәrdәn başqa. Yaxşı matç oldu. Bu gün azad idik deyә “Neftçi”yә azarkeşlik edirdim. Ancaq hakimdәn narazı qaldım (Xaqani Mәmmәdovla zarafatlaşır)”.

Musayev sabah baş tutacaq әsas görüşdәn dә danışıb: “Sabahkı görüşә hazırlıq plan üzrә gedir. Hәr şey qaydasındadır. İnanıram ki, maraqlı görüş olacaq. Layiq olan qalib gәlsin. Kubokun helikopterlә stadiona düşürülmәsinә gәlincә, belә bir şey yoxdur (gülür)”.

PFL prezidenti Zlatan İbrahimoviçin sabahkı finalda iştirak edib-etmәyәcәyi haqqında bunları deyib: “Zlatan İbrahimoviçin oyuna gәlәcәyindәn xәbәrim yoxdur. Heç Qәbәlәdә olmağı haqqında da mәlumatım yoxdur. İstәsә, bilet alıb gәlә bilәr. Ona 5 manata bilet satarıq (gülür)”.