“Qafqazinfo” xәbәr verir ki, “İnter” doğma arenada “Neftçi”ni qәbul edib.
Meydan sahiblәri 2:1 hesablı qәlәbә qazansa da, ilk oyunda 0:2 mәğlubiyyәtә görә finala adalaya bilmәyib. Matçdan sonra “İnter”in baş mәşqçisi Kaxaber Sxadadze bunları deyib: “Neftçi” fürsәtlәrdәn istifadә etdi. Finala adalamaqları münasibәtilә onları tәbrik edirәm. “İnter” Azәrbaycanın sayılıb seçilәn komandalardandır. Son zamanlar bu komandanın әtrafındakı söz-söhbәtlәr xoş deyil. İstəməzdim “İnter” dağılsın. Cahangir Hacıyev vaxtında yaxşı komanda yaratmışdı. Yeni sponsorlar da yaxşı baxsalar, sevinәrәm. Bu komandanın dağılması faciә olar”.
Gürcüstanlı mütәxәssis ölkәmizdә olduğun müddәtdә Azәrbaycan kubokunu qazana bilmәdiyinә görә tәәssüflәndiyini bildirib: “Tәәssüf edirәm ki, burda olduğum vaxtda kuboku qazana bilmәdim. Çox istәyәrdim ki, bu kuboka sahib olum. Amma bu il azarkeşlәri yaxşı final gözlәyir. “Qarabağ"” vә “Neftçi” güclü komandalatdrdır”.
Son xəbərlər
Son Xəbərlər