“Kontakt”ın reklamı beynəlxalq festivalda qalib gəldi

“Kontakt”ın reklamı beynəlxalq festivalda qalib gəldi
Oxunma sayı: 792

“Kontakt”ın reklamı beynəlxalq festivalda qalib gəldi

 “Kontakt” mağazalar şəbəkəsinin “Kontakt: Yadplanetlilər tərəfindən qaçırılan Salman dayının hekayəsi” reklam filmi Mərkəzi Asiyanın kreativ sənaye təmsilçiləri arasında ən böyük və ən nüfuzlu festival hesab olunan “Red Jolbors”-da 2 qızıl, 1 gümüş və 2 bürünc mükafata layiq görülüb. Bundan başqa, daha 2 nominasiya üzrə festival işləri arasında qısa siyahıya düşüb.

Ümumilikdə 350-dən çox müraciətin dəyərləndirildiyi 11-ci “Red Jolbors” festivalında hər il Qazaxıstan, Qırğızıstan, Özbəkistan, Tacikistan və Azərbaycanın ən yaxşı marketinq agentlikləri və reklam həlləri yarışır. “Kontakt”ın reklam filmi bu ilki festivalda aşağıdakı kateqoriya və nominasiyalar üzrə yüksək nəticələr əldə edib:

Kateqoriya

Nominasiya

Mükafat

Marketinq

Marketinq strategiyasında mükəmməllik

Qızıl

Film

OLV (Onlayn video)

Qızıl

Marketinq

Brendinqli məzmun və əyləncə

Gümüş

SMM və Digital

Brend inteqrasiyası və məhsul yerləşməsi

Bürünc

Kampaniyalar

Kampaniya strategiyasında mükəmməllik

Bürünc

Kampaniyalar

SMM və Digital kampaniya

Qısa siyahı

SMM və Digital

Xüsusi layihə

Qısa siyahı

 

“Samsung Galaxy S22” smartfonu üçün çəkilən “Kontakt: Yadplanetlilər tərəfindən qaçırılan Salman dayının hekayəsi” reklam filmi Azərbaycan izləyiciləri tərəfindən də böyük maraqla qarşılanmışdı və həm sosial mediada, həm də yerli KİV-lərdə xeyli müzakirə olunmuşdu. Cəmi bir həftə ərzində reklam filmi 4 milyondan çox göstəriyə çatmış (impression), 1000 dəfədən çox paylaşılmışdı.